НОВИНИ                                                         Запорізького навчально-виховного комплексу "ОСНОВА"

Грудень

Середня освіта  в Україні здобуватиметься за схемою 5+4+3

Повну середню освіту діти здобуватимуть впродовж 12-ти років за схемою на 5+4+3, а шкільні програми та навчальні плани будуть розвантажені. Про це на своєму Facebook повідомив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський, за результатами роботи груп експертів, які працюють над проектом Концепції розвитку освіти на 2015-2025 роки та проектом рамкового закону про освіту, що відбулася 20 грудня. Читати на сайті osvita.ua

Міська виставка дитячої фотографії "Місто очима дітей"

Підведено підсумки Запорізької Міської виставки дитячої фотографії "Місто очима дітей". Вітаємо учнів 9Б класу Мирошниченко Дар'ю  і Лупіну Микиту з успішною презентацією своїх робіт!


21 грудня 2014р.

Освітній бюджет не зазнав суттєвих урізань, - ЦДС

Центр дослідження суспільства оприлюднив результати аналізу освітньої частини проекту бюджету на 2015 рік


 Нагадуємо, що 30 жовтня МОН запропонував на громадське обговорення проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років. На офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки (у рубриці "Громадське обговорення")  розміщено Проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років.

Проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років.

Засідання обласної творчої групи з гуманної педагогіки

      18 грудня 2014 року в НВК "ОСНОВА" відбулося засідання обласної творчої групи з теми " Реалізація моделі гуманізації освітнього середовища ЗНЗ в навчальному процесі закладів освіти". Під час засідання було розглінуто питання з підсумків Тринадцятих Міжнародних Педагогічних Читань з гуманної педагогіки в Тбілісі (Колчина Є.В., головний спеціаліст ТВО Шевченківського району), з підсумків Дев'ятих  Всеукраїнських Читань з Гуманної педагогіки (Київ) та Форуму Гуманної педагогіки (Львів) (Розенкова С.В., керівник творчої групи НВК, вчитель), про роль вчителя в активізації творчої природи учня (Макарова А.Е., психолог).